20 Ekim 2010

Daha nelere sevineceğiz acaba :))


Begüm bugün ilk kez kakasını lazımlığa yaptı. Bu biz dahil kendisini de çok şaşırttı. Lazımlığı bugüne kadar sadece koltuk niyetine kullandığını düşünecek olursak, bu gayet iyi bir gelişme. Bugüne kadar sadece 1 kez çişini yapmıştı. Şimdi de kakasını yaptı. Haydi hayırlısı diyelim.

Bu arada tuvalet eğitimi falan verdiğimiz yok aslında. Yine koltuk niyetine kullanmak isterken ''kaka mı yapacaksın kızım '' diye öylesine bir soru sormuştum. Sonrada onu banyo da yalnız bırakıp çıkmıştım. 2 dk. sonra anne peee pee diye beni çağırdı. Çişini yaptı herhalde diye düşündüm ama o meğer kakasını yapmış. Poposunu da tuvalet kağıdı ile silip kağıdı da lazımlığa atmış ve bana lazımlığı klozete boşaltmamı işaret ediyor. Tabii ben sevinçle aferin kızım diye naralar atmaya başladım. Bizim ki de iyice havaya girdi tabii. Lazımlığı temizledik ve mutlu mesut bir biçim de salona gelip oyunlarımıza kaldığımız yerden devam ettik.

Öğleden sonra Nursen'e Baran'ı sevmeye gittik.Hep beraber güzel ve keyifli bir geçirdik diyebilirim. Bizim için baştan sona güzel bir gündü anlayacağınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...