9 Ekim 2010

Telaşeli günlerimin ışığı...


Babasının iş dönüşü getirdiği çukulatayı, daha kapının girişinde yere oturup hepsini hapur hupur yedi. Bu arada evde temizlik olduğu nasıl da belli, yerde halı bile yok. Neden ? çünkü yıkamaya gönderildiler. Bu sebeple, küçük hanım soğuk moğuk demeden buz gibi kalebodurlara oturmuş oldu.

Bu temizlik işi fena yorduyor beni. Neyse, bitmek üzere ama evde el değmedik yer bırakmadık annemle diyebilirim. Nasıl içim ferah anlatamam. Her yer mis gibi, her yerden cif ve lavanta kokuları fışkırıyor. İşler bitsin istiyorum ki, doğum zamanı hem rahat olayım. Hem de işler yerine kızım ve oğlumla ilgileneyim.

Zaten bu aralar bir hazırlık telaşıydı sardı beni. Nedeni; zaman az, hareket kabiliyetim günden güne düşüyor. Bunları göz önünde bulundurunca bebek odası ve bebek ihtiyaçları ile ilgili eksikleri bir yandan, kendi eksiklerimi diğer yandan bitirmeye çalışıyorum. Çoğu bitti azı kaldı.

Eveeet, zurnanın zırt dediği yer; dün 50 gr.lık şeker yüklemesi yaptırmıştım. Biraz yüksek çıktığı için bugün doktorum 100 gr.lık daha yaptırmamı istedi. Hastanede 4 saat aç bilaç beklemek tam bir eziyet hamile bir insan için ama mecburen yaptırıyoruz işte. Bugünkü testin sonucu da yüksek çıktı ve malesef bende gebelik şekeri olduğu ortaya çıktı. Bu beni biraz zorlayacak, çünkü bundan sonrası için özel bir diyet listesi verdi. Bu listeye uymam ve asla şekerli birşeyler yememem gerekiyormuş. Nedeni bunun zararı bana değil tamamıyla bebeğe olduğu için.

Doktoruma da söylediğim gibi bu hamilelikte başıma gelmeyen kalmadı herhalde. Allah daha kötüsünden korusun ne diyeyim. Yavrum sağlıklı ve sıhhatli bir şekilde doğsun da başaka birşey istemiyorum artık.

Bütün bu telaşeler ve koşuşturmacalar arasında güzel kızımın anlayışlı davranışları için çok minnetarım ona. Yormuyor mu ! evet yorduğu da oluyor ama çoğu çocuğa göre çok daha anaç tavırlar sergiliyor.

Seni çok seviyorum meleğim. İnan bana seni çok özlüyorum. Eskisi gibi, koşup oynamak, radan raya atlayıp zıplamak istiyorum seninle. Az kaldı bebeğim yine deli anne ve deli kızı olacağız. Söz veriyorum bebeğim. Ömrümün en güzel kızı...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...