7 Eylül 2010

Gelinciğim


Güzelliğim, peri kızım benim.Canım benim, ne kadar da çok özledin babanı, bu bir haftalık ayrılık ağır geldi sana. Bana ve etrafında ki herşeye sinirlenip babaaaa diye ağlıyorsun. Babanı çok özlediğini biliyorum annecim. Sen de beni anla biraz kızım, bende babanı çok özledim. Ayrıca hamileyim demeden bütün gün sen ne istesen yapıyor ve akşama kadar seninle oynuyorum. Ne kadar yorgun düştüğümü tahmin bile edemezsin. Senin mutluluğun ve huzurun benim için çok önemli meleğim. Sen ne kadar mutlu olursan, bende bir o kadar mutlu oluyorum.

Hıııı, zurnanın zırt dediği yer; hiç mi ben de sinirlenmiyorum veya sana kızmıyorum diye sorarsan ohoooo, bazı anlar kendimi biryerlere kilitleyesim bile geliyor. Sinir krizleri geçirmemek için. Beni en çok çıldırtan, herşeyi ağlayarak istemen. Göz yaşlarını silah gibi kullanmayı çok erken öğrendin. Ceremesini ben çekiyorum daha şimdiden.

Öyle yada böyle; güle eğlene, bağıra çağıra, ağlaya zırlaya, öpe seve, oynaya oynaya ve yeni şeyler öğrene öğrene büyüyoruz işte beraber.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...