4 Eylül 2010

Alışmak ne kadar da kolay aslında







Bir şeylere alışmanın aslında zor olduğunu düşünürdüm. Begüm her zaman ki gibi bu konuda da fikrimi değiştirdi. Küçük prensesin 2 yaşına girmiş olması ve ona bir kardeş gelecek olması sebebi ile evde bazı değişiklikler yapmak zorunda kaldık.

Bunlar neler mi ; Begüm için yeni bir çocuk odası takımı aldık ve onun eski odasını Buğra için kullanmaya karar verdik. Burada ki handikap şu idi ; Sadece oda takımı değil, 2 yıldır kullandığı odayı da değiştirdik. Hem yeni odasına ve hemde yeni mobilyalarına alışmakta zorlanır diye düşünüp üzülürken, o her zaman ki gibi yine bizi şaşırttı ve 1 günde yeni odasına adapte oldu. Şu anda ''kızım hangisi senin odan'' diye sorduğumuzda direk yeni odasını gösteriyor.

Bizim için alışmak ve alışkanlıklardan kopmak ne kadar zorsa, çocuklar için bunun bir o kadar kolay olduğunu gösterdi bana. Hoş, bu her çocuk için geçerlimi bilemem tabi.

Bu arada doğum gününden 2 gün sonra teyzesini Afyon'a uğurladık. Güzel kızım teyzesinin gitmesini hiç istemedi. Üzüldü ama ağlamadı.

Hayatı bana daha çok sevdiriyorsun bebeğim. Her hareketin beni hayran bırakıyor. Seni çok seviyorum kızım.

Not : Bu arada Aşkımı biraz önce 1 haftalığına Çin'e uğurladım. Bayram sabahı yanımızda olabilecek.  Yüreğime çöreklenen acıyı ve burukluğu sevmiyorum. Gözlerim doluyor, yalnızlık korkutuyor. İçimde; korku, endişe, hasret, özlem, acı ve hüzün boğuşuyor. Biri yanımda, biri karnımda bebeklerimle yollarını şimdiden gözler oldum aşkım. Seni çok seviyorum :(( senin için

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...