17 Ağustos 2010

Keyifsiz

Bugünlerde ikimizde keyifsiziz. O da ben de dışarı çıkmak istiyoruz ama sıcaklardan dolayı 3 gündür çıkamıyoruz. O evde ne yapacağını şaşırmış durumda, bir onu istiyor, bir bunu. Ben ise onu nasıl oyalayabilirim ve nasıl keyifli vakit geçirmesini sağlayabilirimin peşindeyim. Sıcak hava, eve tıkılma, üzerine hamilelik yeterince bunaltırken beni, ramazanın gelmesi ile iyice yorgun bir hale büründüm. Nedeni ise sıcaktan uyuyamamanın yanında, sahura kadar oturuyor olmam. İster istemez gündüzleri pestil vaziyette, ruh gibi dolanıyorum evin içerisinde.

Begüm ile biraz küstük birbirimize. Yarım saat önce kızdırdı beni çok fena bende ona küstüm. Ben miyim küsen, bıraktı beni salonun ortasında, öyle değil böyle küsülür der gibi gitti odasına, kapadı kapısını ve almıyor beni içeriye. Son yarım saattir ses seda yok küçük hanımdan. Bakalım ne zaman çıkamaya karar verecek. Bana gelince, bende küstüm ona. O gelmiyor, ben gitmiyorum bakalım nasıl sonlanacak bu küskünlük. Genelde o gelir ve sarılıp öper beni. Bende atlarım onun yanaklarına, kızartana kadar öperim.

Bu da güzel. Hayata dair herşeyi yaşamak güzel seninle annecim. 2 hafta sonra doğum günün. 2 yaşında olacaksın. Nasılda geçiyor zaman diyesim var ama o kadar da çabuk geçmiyor bazen. Bu ay özellikle bayaa bir değişiklikler var sende.

  • İnatçılık tavan yapmış durumda.
  • Yemek durumlarına gelince kendi tercihlerin dışındaki hiçbir şeyi ağzına sürmez oldun. Genelde çatalı batırıp kendin yiyebileceğin şeyleri tercih ediyorsun.
  • Fotoğraf çekemez olduk, çünkü görür görmez ''men men''ben diye tuttuuyorsun. Evin fotoğrafçısı oldun çıktın başımıza.
  • Bütün minder ve yastıkları koltuğun önüne dizip üzerlerine atlamak favorin oldu son zamanlarda.
  • Önceleri herşeyini herkesle paylaşırdın. Şimdi ise ''menim'' diyerek vermiyorsun kimseye.
  • Kardeşin olacağının farkındasın ve bu şimdilik hoşuna gidiyor. Gidip gelip karnımı seviyorsun. Umarım kardeşin doğduğunda da aynı şekilde ilerler bu tutumun.
  • Uyurken hem beni, hem babanı yanına ister oldun.Şimdilik sıcaklardan dolayı mazur görüyoruz seni ama önümüzde ki aydan itibaren eskisi gibi kendi kendine uyumaya başlayacaksın.
  • Kitapları gün geçtikçe daha çok sever oldun. Özellikle kuşlarlar ilgili senin tabirinle''kargalı'' kitapları.
  • Sana yeni bir oda takımı sipariş verdik ve yeni odan yarın geliyor. Bakalım kolay adapte olabilecekmisin. Artık sen büyüdüğün için sana çocuk odası aldık. Senin şu anki oda takımını da kardeşin için kullanacağız.
  • Bu sene yine geçen sene ki gibi doğum günün ramazana denk geliyor. Bu yüzden yine ma aile toplu bir iftar yapacağız, ardından doğum gününü kutlayacağız. Geçen sene çok eğlenmiştin, umarım bu senede en az geçen sene ki kadar eğlenirsin.
  • Küsüz ya keyifsiziz. Gelsen de yanıma şöyle öpüp koklasam, sevsem seni annem
Not : Ben inatçı o inatçı sonumuz hayırola
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...