11 Ağustos 2010

Geçen sene bugüne dair....


11.08.2009

Gülüm, bitanem, annesinin kuzusu seni o kadar çok seviyorum ki, bunu bütün dünyaya haykırasım geliyor.Geçen sene bu gün işte tam böyle, tombik tombik, al yanaklı, bal dudaklı dünyalar tatlısı bir bebekmişsin. Bebekmişsin diyorum çünkü şu an ki haline bakınca, o zamanlar bebek bebekmişsin. Şimdi ise çocuk çocuk oldun. Keçilerin keçisi, inatçımı inatçı bir şey oldun.

Her şey için ben diyorsun. Yemek yemekten tut, birşeyleri taşımaya kadar herşeyi kendin yapmak istiyorsun. İyice dillendin. Hatta o kadar dillendin ki (tabi ne söylediğini anlayabildiğimiz sürece) geveze halinle başımın etini yiyorsun bazen. Büyüyorsun, ben de buna en yakından şahit olanım ya, bu mutluluk bana yeter.

Sen benim ilk göz ağrımsın meleğim, gözümün nuru bebeğim benim. Ömre bedelim benim.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...