28 Haziran 2010

Ateşler için de yanıyorsun meleğim


Şu an da saat sabaha karşı 03:28 ve sen kızım ateşler için de yanıyorsun. Ben ise başını bekliyorum.Ateş düşürücüler çok da işe yaramıyor gibi geliyor bana. Sabaha kadar ateşin düşmezse, seni hemen doktora götürücem.

Böyle; nasıl desem, içim acıyor. Alışık değiliz biz senin hastalanmana. Garip geliyor, canım acıyor. Olmasın istiyorum. Sen hep iyi ol, neşeli ve mutlu ol istiyorum. Nerede, nasıl oldu da üşüttük biz seni anlamayorum. Hiç öyle hastalanmana imkan verecek ortamlarda da bulunmadık oysa.

Offffff, hastalık kötü, hele de insanın yavrusunun hasta olması 1000 kat daha acı çektiriyor insana.
Ben seni gözüm den sakınırken...

Balım, bitanem, anneeem ne olur iyileş ,bak yüreğim de fırtınalar koparıyorsun. Sen benim, gücüm, dayanağım, arkadaşım, herşeyimsin anneeeem. Biricik meleğim, ben sabaha kadar başındayım.

Annesinin nar tanesi, nur tanesi, bir tanesi
Hanimiş Begüm'ün annesi
İşte burdayım, tam yanındayım

Seni çok seviyorum kızım
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...