9 Nisan 2010

Her gün biraz daha şaşırmaca..

03.03.2010

Uzaklara dalmışız kızımla




Çukulatalaı göfrete kim hayır diyebilir ki ! öyle değil mi!

Her ne kadar tasvip etmesem de Begüm'ün şeker türevi şeyler yemesini, arada bir yaptığı kaçamaklara da göz yummak hoşuma gitmiyor değil...

04.04.2010
Anne'nin Açıköğretim sınavı olunca, babaannemiz hızır gibi yetişti imdadımıza tabii. Begüm babaanneyi görünce mutluluktan uçtu diyebilirim. Hatta o gün babaannesini akşam 8'e kadar bırakmadı. Kollarını boynuna bir dolayışı vardı, görülmeye değer. Sonunda babamız devreye girdi ve uyutmak için Begüm'ü odasına götürdü. Bu sayede babaannesi kaçabildi.  


Lüle lüle saçlar...çok istemiştim, Begüm'e hamile iken hep babasının saçları gibi olsun diye dua edip duruyordum. Sonunda oldu. İşte o güzelim lüleler...


''Babaanne bak, lastik tokamı ayak parmağıma takabiliyorum ben'' omadı galiba ama..


''Şimdi takıyorum ama''
07.04.2010
 Tamam banyo yaparken pek sorun çıkartıp mızmızlanmazsın ama çok sevdiğin de söylenemez. Ta ki bu akşama kadar. Babanla beraber ebeveyn banyomuz da dişlerinizi fırçalarken, bir anda duşa yöneldin. Sana ; ''annecim sen küvette, büyük banyo da banyo yapıyorsun burda değil'' dedim ve sen koşa koşa büyük banyoya gidip pantolonunu çıkarmaya ve ayağını küvete sokmaya çalıştın. Anlaşıldı ki ! artık banyoyu gerçekten seviyorsun. Çünkü çıkarmaya çalışmamıza rağmen tam 40 dak. duştan çıkmadın.


Duş güzeli

Bebeğim öyle güzelsin ki, bunu söylerken sana nazar değdireceğim diye çok korkuyorum ama her söylediğimde bir de nazar duası okuyorum bitanem. Kiraz dudaklım, bal kızım benim...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...