15 Nisan 2010

Havayı güzel bulduk gezdik biraz pazartesi pazartesi


Resim delisi bizim ki ...Elinde pastel boyaları, sürekli resim yapma modunda, fakat eline boya sürülmemeli, sürüldüğü anda anne ''ıhh ıhh'' yani eli kirlenmiş ıslak mendil lütfen...


Banyo, sevdamız oldu son zamanlar da. Hele bu kez küveti doldurup ördekleri ile bol bol oynadı prenses.


Dedim ya; ıslak mendil düşmez elinden. Önce ağzını siler, sonra yanaklarını, burnunu, kulaklarını, ellerini ve en son etrafta ona göre neresi kirli ise orayı siler ve doğru çöpe. 

Banyo keyfi sonrası saçlarını taradım, o da babasının saçlarını tarıyor. Bir yandan da baba ile maç izliyorlar.İşin içinde top olan herşeyi izler.


Eveeeet ;  dün Emine ablasına gittik. Sitenin bahçesinde ki kedileri görünce eve girmemek için kıyametleri kopardı. Yıktı ortalığı diyebilirim. Doğruca attık kendimizi bahçeye tabi ki.


Her tarafta papatyalar. Begüm ve papatyalar, bu ikiliyi hatırlarsınız. Kopardı bir tane koklamadan olmaz dimi !


Ne güzel de açmışlar, her yer apatya doluydu. Begüm papatyaların içinde koşuşturup durdu.


Tek tek toplayıp inceledi. Acaba neyi merak ediyordu ?



Bıraktı beni gidiyor kafasına göre. Begüm diye seslendim ve bastım deklanşör'e. İşte foto...


Yavaş yavaş acıkmaya ve üşümeye başladık. Doğru evin kapısına, başladı çalmaya. Kızım o yanlış bina biz şuradakine giricez. Dinleyen kim...


Sonunda geldi sözüme ve buldu doğru binayı


Kedi'ye yine rastladık. Tam bir hayvan dostu bu kız. Benim pek hayvanlarla aram yoktur. Aslında bekarken evimde kedi, köpek ve kuş beslemişliğim var ama nedense şimdi pek sevemiyorum hayvanları.Uzaktan uzağa seviyorum desem daha doğru olur. Begüm bu konuda tam babası.


Kedi gidiyor. ''Kedi nereye gidiyor Begüm'' diyorum, elini yanağına koyuyor. Yani eee eee yapmaya gidiyormuş.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...