20 Nisan 2010

Begüm ve Wafaa'dan neşeli anlar



Begüm çok sevdi Wafaa'yı ve onunla oynamayı...



İki ara da bir dere de geçmiş yine benim lap top'un başına...






Hep beraber dans modundayız, tabi Begüm sayesinde...


Wafaa'ya, kendisi ve annesi için birer el işi namaz baş örtüsü hediye ettim. Begüm görür görmez atladı tabi, hemen aldı. Wafaa da baş örtüleri hem onun, hem de kendi kafasına takınca işte bu fotolar ortaya çıktı.

İkisine de çok yakışmış ama öyle değil mi !


17.04.2010 Cumartesi

Sonunda Wafaa iş için de olsa Türkiyeye gelebildi ve bu sayede 3 sene sonra yeniden görüşebilme imkanımız oldu. Aslında en çok da Begüm ile vakit geçirdiler diyebilirim.  Gelirken hepimize ayrı ayrı Fas'a özgü kaftanlar hediye getirmiş ve ayrıca Begüm'e kaftanın altına giyilen terliklerini de getirmiş.Hem bizi ziyaretin, hem de hediyeler için teşekkür ederiz Wafaa.

Begüm Wafaa'yı görünce show'unu sergiledi diyebilirim. Bütün maharetlerini döktürdü. Davul da çaldı, flüt de. Zaten Begüm'ün müziğe karşı ayrı bir merakı ve yeteneği var. Ben de aslında bunun üstüne gitmek istiyorum. Şu yazı atlatalım. Kış sezonu için Music Together'a gtürmeyi planlıyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...