16 Şubat 2010

Begüm 17. ayını da bitirdi






2 haftadır yoktum ortalıklar da biliyorum !
Nedeni mi ?
FarmVille'le tanışmam. Oyuna bir daldık koca ile blog dahil birçok şeyi unutuverdik bir anda. Zevkli mi ? derseniz evet çok zevkli, ama insanı farketmeden kendine esir ediyor.

Gelelim Begüm'e; 17. ayını bitirdi küçük hanım. Diğer blog'lar da okuduğum gibi Begüm de aynı şekilde değişti. Herkes bu aylar da çocukların inanılmaz derece de ve anlamsız bir biçimde, nedenini bulamadığımız şeyler yüzünden değiştiğini söylüyor. Sonuna kadar katılıyorum. Çok ama çok yorucu olabiliyorlarmış bunu anladım.

Eskisi gibi oyuncakları ile oynamıyor. Oyuncaklarını bile benimle oynamak istiyor. Yemek yapmaktan, yatak toplamaya kadar herşeye benim ne kadar elim değiyorsa onun da eli değiyor. Çubuk kraker yerken yere kırıntılar mı döküldü, doğru mutfağa gidip gır gırı alıyor ve başlıyor kırıntıları gırgırlamaya. Bunlar hoşuma da gitmiyor değil hani. Ben hiçbir zaman Begüm'e bebek gibi davranmadım zaten. Aslında ben değil biz davranmadık. Begüm'ü bizim gibi evin bir reisi olarak görüp ona göre davrandık hep. Bunun da meyvelerini yoplamıyoruz değil hani...

Azı dişlerimizin 4. sü de çıkıyor. Uykusuzluk 15 gün sürdü Begüm de. Huysuzluğu ise hala biraz devam ediyor diyebilirim.

Kızım herşey güzel, hoş da şu istediğin şeyleri ağlayarak yaptırma huyundan bir vazgeçsen çok iyi olacak annem. Biz seni o kadar çok seviyoruz ki !

Hani bazen insan offffff der ya öyle oluyor bazen işte...
Kırılganım bu aralar. Nedensizce sadece kırılgan. Ne ekersen onu biçersin sözüne sonuna kadar katılan ben, bazen ekmediklerimizi de biçmek zorun da olduğumuzu görünce üzülüyorum. Sevgi dolu olmayı seviyorum. Herkesi mutlu etmeyi, çünkü insanı mutlu ettikçe artıyor benim mutluluğum. Bunların başında ailem geliyor elbette.

Seni büyütmeyi seviyorum kızım. Seninle iken başka şeylere vaktim kalmasa bile seviyorum. Neşeleniyorum, sen beni kimseni edemediği kadar mutluediyorsun.

İyi ki yanındayım ve iyi ki yanımdasın...

Seni çok seviyorum meleğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...