4 Şubat 2010

Anneanne'deyiz...


Cam güzeli kızım benim. Bayılır dışarıyı seyretmeye. Gelen geçeni, arabaları, uçan uşları veeee hav hav'ları. Ayy !Bu aralar köpek sesinden korkar oldu. Gece köpek havlaması yüzünden uyuyamıyor. Bir de tam onun odasının önünde havlamıyor mu ! deli oluyorum. Dün gece sabah 5'e kadar 3 kere uyandı korkarak. Kıyamam prensesime ben, halbu ki ne kadar da sever köpekleri.


Anneanne ile uyku sonrası, cam güzeli şeklinde etrafı seyderken çok mutlu idi. Anneannesini acayip seviyo bu yaramaz. Yaramaz diyorum çünkü, gerçekten bu sıralar hızına yetişemez oldum. Hergün dayak yemişten daha beter yorgun hissediyorum kendimi.


İlerleyen saatler de annemin üst komşusu melek'lere uğradık. Begüm kendine yine bir oyun arkadaşı buldu tabii. Patates kafa ile bayaa bir oynadılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...