29 Ocak 2010

Nursen için yaptığım hamile günlüğü



Görümcem Nursen için hazırladığım hamile günlüğü.

Uzun süre, bir çok bebek ve hamile mağazasın da aramama rağmen bulamayıp, sonunda blog'lar arasın da gezinirken, yabancı bir blog'da görür görmez yapmaya karar verdim. Tahminim den daha güzel oldu diyebilirim. Acaba nasıl olur, bir şeye benzer mi ! gibi düşüncelerim, defteri bitirdiğim zaman, yerini keyfe bıraktı.

Benim verirken çok mutlu olmam bir yana, Nursen'in de bu küçük hediyemi görünce sevinmesi beni daha mutlu etti. El emeği, göz nuru denlenler den işte.

Ben seviyorum, ellerimle yaptığım şeyleri hediye etmey fakat Begüm doğduğundan beri hiçbir şeye vakit ayıramaz oldum. Ev işleri ve Begüm bütün zamanımı alıyor. Bana sadece gece'nin bir yarısı, uykumdan çaldığım zamanlar kalıyor. İşte bu saatler de de neyi ne kadar yapabilirsem o. Gerisini siz düşünün artık ...:)

2 yorum:

  1. ellerine sağlık, hamile olduğumu duyar duymaz emeğini hemencik sarfetin teşekkür ederim tekrar :)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim canım. Küçük şeyler peşinde büyük mutluluklar getirir. Ben de seni azda olsa mutlu edebildiysem ne mutlu bana.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...