19 Ocak 2010

İçimden böyle geldi...


Bu fotoğrafa bittim ben.
Allah'ım sen ne güzel bir insan yaratmışsın böyle, Maşallah, Süphanallah.
Yarabbim sen bütün nazarlardan ve görünen, görünmeyen bütün kötülüklerden koru kızımı.

Ben sana bir ömür boyu baksam doyamam. Değil bir ömür, bin ömür baksam yine doyamam.
Ben seni başka ama çok başka seviyorum be kızım.

Gözüm görmez oldu senden başkasını, yaşayamaz oldum sensiz bir anı. Aldığım nefesten daha derin, damarımda ki kandan daha değerlisin bebeğim.

Bir gün sen büyüyeceksin, ben yaşlanacağım. O gün de bu gün gibi seni düşündükçe, yüreğim bir tuhaf, gözlerim de ise 2 damla yaş olacak. Sesini duymadan, kokunu almadan, yüzünü görmeden yaşayamam ben.

Ben ki ; bu dünya da her şeyin karşılıklı olduğuna inanan,
Ben ki ; hiçbir şey için ve hiç kimse için asla hayatımdan kimseye tazviz vermem diyen,
Ben ki ; 15 sene çalışdıktan sonra, benden asla ev kadını olmaz diyen,
Ben ki ; Yüreğim ne kadar yufka olsa bile, insanlara sert biri olarak görünen,

Hayatımın sen den öncesi böyleydi işte ama sen den sonrası çok değişti bebeğim.
Seninle geçek bir günüm için, sensiz geçek ömrümü veririm ben.

Seni çok seviyorum, yavru ceylanım benim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...