20 Ocak 2010

Bu kadar olur...

İnsanların, iyi niyetle yapılmış şeyleri, farklı bir dille yorumlamaya çalışmaları ve gereksiz bir biçimde, anlamsız hareketlerle tavır koymaya çalışmaları, ne acınaklı ve ne acımasızca bir cevap şeklidir.

Söylediğim sözleri ve yaptığım hareketleri doğru bir biçimde ve kullanılmış hali ile anlasalar hiç sorun olmaz aslında aramız da. Ama nedense art niyet aramaları sonucu, kendilerince bulduklarını zanneden bazı kişiler, hani ''dağ dağa küsmüş dağın bundan haberi yok ''misali tavır koymuşlar ama benim bundan sonradan haberim oldu.

Neyse, üzüldüm mü evet, kırıldım mı evet, kızdım mı evet, bir telefon bekledim mi evet
Neden mi evet !
Bir arayıp sorun, bakalım sizin anladığınız gibimiymiş. Ne gerek var canım dimi ..
Bir şeyleri yapmak zordur, ama yıkmak kolaydır. Bağlantını kesersin olur biter dimi..
Anlamadan, dinlemeden...
Beni ne kadar üzdüklerini bilmeden..

Onlarla yakından, uzaktan alakası bile olmayan, dostlarımla yaptığım sohbetin neticesinde içimi dökme isteği hissettiğim bir anda, yüreğimden geçenleri yazdığım bir anda, tamamen benim çekirdek ailemle alakalı olan ve asla pervasızca olduğunu kabul etmediğim , kimseyi üzmek veya yermek için yapılmamış bir şey için bana alınan saygısızca tavrı sonuna kadar kınıyorum.

Bağlarımız koptumu evet, istediğiniz gibi oldu...
Bir daha düzelirmi asla...
Ben sonuna kadar sabrederim, yapılanları yutarım, yalana bile tahammül ederim.
ama asla saygısızlığı ve aptal yerine konmayı kabul etmem.

Kimse ama kimse, bu kızım veya eşim bile olsa bana bu şekilde davranamaz.

Evet şimdi bu yazıyı istediğiniz kadar üzerinize alabilirsiniz. Bu sizin için di.
O kişiler kendilerini bilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...