11 Ocak 2010

Bir demet Begüm














Sen su gibisin kızım, saf, berrak ve duru.
Hayatımızda ki en güzel şeysin, senden önce ne vardı bizi bu kadar mutlu eden bilmiyorum.
Sen geldiğinden beri; dünya sanki daha bir güzel, insanlar daha bir neşeli. En azından biz daha neşeliyiz sayende. Sen bizi çok mutlu ediyorsun, Allah'da seni ömrünün sonuna kadar mutlu etsin.

Bu aralar çok oyun istiyorsun ama oyuncakların ile pek oynamıyorsun. Anne ne yapıyorsa sen de onu yapmak istiyorsun.Mesela ; senin fotoğrafını çekebilmek için binbir takla atar hale geldim sayende. Neden mi ? Makinayı alıp sen çekmek istiyorsun da ondan. Allah'dan eski bir fotoğraf makinası buldum da sen de kendine ait makina ile fotoğraf çekiyormuş gibi yapıp beni rahat bırakmaya başladın.

aaaaaa bir de son iki gündür, sonun da anne demeye çalışıyorsun. Tabi anne kelimesi senin ağzından ınnnniii diye çıkıyor şimdilik ama buna şükür diyorum. Uzun zamandır baba diyorsun, tabi bozuluyorum :) artık anne de diyebil istiyordum. Bu da senden bana yeni yıl hediyesi olsun tamammı minik kuşum.

seni çok ama çok ama çoooooook seviyorum bebeğim

2 yorum:

  1. bir demet begüm alabilir miyim acaba???? :) :)

    YanıtlaSil
  2. Koklamak için evet,

    ama hepsini bir anda koklama, fena çarpar, alışkanlık yapar :)
    Isırmak da ucundan accık serbest, mıncıklayıp öpmek ise ne kadar istersen :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...