19 Ocak 2010

Belçika'dan Sedat dayımız geldi...





Babamızın Belçika'da ki Sedat dayısı geldi İstanbula. Onun şerefine hep beraber babaanne de toplandık.

Neler mi oldu, anlatayım!

Babaanne ile parmak saymaca oynandı.
Sedat dayı ile Begüm delice oynadılar.
Halamız da bizimle idi. Begüm zaten hala delisi, bu yüzden değmeyin keyfine.
Baba ile kestane soyup yediler. Sonra da bize kolonya ikram ettiler.
Bana gelince, genel de etrafımızda sevdiklerimiz varken Begüm benimle pek ilgilenmez. Zaten bütün günümüz beraber geçtiği için, onlara doymaya çalışır. Onlarla oyunlar oynar.

eee ben bundan şikayetçimiyim derseniz, hayır derim. Kızımın mutlu olması beni yeteri kadar mutlu ediyor. Ayrıca ben de bu sayede biraz nefes almış oluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...