27 Ocak 2010

Begüm'ün canı sıkılınca...



Odasına gidip toka sepetini aldı ve resmen doldur, boşalt oynadı. Canı sıkıldı ya! ne yapacağını, bana da ne yaptıracağını şaşırdı dün ...



Düne kadar daha önce hiç almamıştı toka sepetini. Hiçbir şey eğlendiremedi dün onu. Sonunda sepeti keşfetti.











Hııı, şimdi bu fotoyu görenler Begüm kitap okunmasını çok seviyor ki eline almış bakıyor diyorsunuzdur. Hiç alakası yok, resmen kitaptan kaçıyor bizim ki! 1 sayfası zor okuyabiliyoruz. Onun yerine, uyku zamanı ben kafamdan attığım bazı uydurma hikayeler anlatmaya çalışıyorum. Onu da bazen dinliyor, bazen eliyle itiyor.



Yorgunluktan yere uzandığım bir an, elimde makine bir yandan onun fotolarını çekiyorum. Geldi attı kendini üzerime ama bayıldım bu fotoya. Yaa ben iyi ki doğurmuşum seni bebeğim. Küçücük bir an, sıcacık bir an haline geliyor seninle. Sarıldıkça sarılasım, yumuldukça yumulasım geliyor sana. Hele o yanakların yok mu ! benim gibi öpmeyi seven birine, senin gibi bol yanaklı bir bebek verdi ya Allah'ım şükrediyorum.Öptükçe de öpüyorum valla.



Elimden makinayı kapıp kendi fotoğrafını çeken küçük hanım, baya bayaa da tutturmuş ama öyle değilmi. Aferin kızım sana, ileri de daha da iyisini bekliyorum senden :)



Eli, ayağı bir durmuyor ki! Gün için de kimbilir kaç kere yerimden kaldırıyor beni. Herşeyden çabuk sıkılan biri haline geldi. Oyuncaklar yetmez oldu, illa ki bir arkadaş arıyor. Yalnız oynamak istemiyor.Sürekli onunla oynamalıyım. Eee tabi diğer şeyler biraz yarım kalıyor ama olsun. Havalar düzelsin yine keyfi yerine gelir. Geçici bir dönem olması, düşüncesi bir nebze de olsa rahatlatıyor içimi.

Bu arada artık iyiden iyiye anne demeye başladı bana. Ayy nasıl mutluyum anlatamam...

Herşeyin beni şaşırtıyor. Örneğin ;

Son birkaç aydır yaptığın bir şey olan, ben bezini değiştirirken pişik kremini alıp kendin sürmen,
Kirli bezini çöpe kendin atman,
Babanı taklit edip diş fırçalaman,
Kelime haznene dede, tey tey(gel gel) ve anne gibi bir iki kelime daha katman,
2 gün önce baban ''rüyam da Begüm'ün azı dişleri çıkmıştı'' demesinin üzerine kontrol ettiğimde, gerçekten de sol üst azı dişinin çok çıkmış olduğunu ve bunu nasıl farketmediğimizi anlayamamam....Ardından sol alt azı dişinin de patladığını ve çıkmak üzere olduğunu farketmem,
Evimize gelen herkese mızıka show yapıp zorla alkışlatman,
Artık benim gibi çanta kullanmak ve içini ıvır zıvırla doldurman,
Yemek yaparken illa bir kere kapaklarını kendin açıp içine kontrol etme isteğin ve hatta daha ileri gidip karıştırmak istemen,
Resim yapmayı çok sevmen (Parmak boyası, kuru boya, pastel boya, veya kalemle)
Evin kapı ve duvarlarını tuval zannedip her yere resim yapmaya çalışman( senin arkandan benim de oraları sürekli silmekle uğraşmam)
TRT Çocuk da Gece Bahçesini izleyip onların yaptıklarını  taklit etmeye çalışman (kendini minderlerin üzerine atman)
Yatağının tavanında asılı olan balık figürlerinin, yatak da zıpladığın zaman sallandıklarını görüp dakikalarca yatak da zıplaman (yakında göçecek eminim)
Sürekli birşeyleri yırtmak istemen
Takı kutumu alıp bütün kolyeleri boynuna takmaya çalışman .........gibi gibi

Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

Seninle çok mutluyum ve seni accaaaaayip çok seviyorum bebek :)



4 yorum:

  1. Leyla baltacı3/2/10 22:32

    Dün pamuk prensesimle güzel birgün geçirdik.Kapıyı açıp karşılaşınca karşılıklı o.larak gözlerimizi ellerimizle kapatıtıp ceee yapıyoruz sonra elimden tutup istediğibölümlere ıh ıh diyerek götürmeler...Güzel akıllı kızım ah o toka kutusundan bir tanecik tokayı başında takılı tutsan. Gözlerinin önüne gelen saçlarını elinle geriye doğru atman görülmeye değer.Seni çoook seviyorum

    YanıtlaSil
  2. Babaannesi, çok teşekkür ederiz güzel sözlerin için. Begüm zaten seni görünce havalara uçuyor. Babaannesini çok seviyor, daha sık bekleriz oyun oynamaya, ceeeee 'lere...Toka konusuna gelince ahh neler deniyorum ama küçük hanım inatçı, en fazla 20 dk.tutuyor kafasında tokaları. Olsun, görürüm ben onu, biraz büyüsün kendi elleri ile getiri tak diye:)

    YanıtlaSil
  3. yahu en sonunda bir yorum yapabildim şu fıstığın bloguna:))bu şeker şeyy daha bir aylıkken hayran bırakmıstı zaten beni şimdi bir gelip görsem de mıncırsam doya doya diye bekliyorum:))) henüz tanımadığı bahar ablası... :)

    YanıtlaSil
  4. Bahar ablası,
    biz seni epeyidir bekliyoruz zaten. Gelsen şöyle bir mıncırsan, öpsen, sevsen diye..

    Begüm'le bir araya gelince beni unutmak yok amaaa...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...