19 Ocak 2010

Kar yağıyor...





Sallanan TV koltuğuna bayıldı bizim ki. Şu'nun keyfine bakarmısınız !

Bugün babaannemiz süpriz yapıp bize geldi. Begüm buna çok sevindi tabii. Babaannesinin elinden tutup, oradan oraya götürüp durdu.  Sonrasın da İskenderun dan gelen Şirin yengeyi ziyarete gittik üçümüz.Begüm'ün uykusu geldiği için erken döndük evimize.Begüm,yatağına koyar koymaz uyudu zaten. Saat 16 :00 civarı idi ve hala uyuyor. Zaten uyumasa, şu anda yazıyor olamazdım. Çünkü bu aralar tavukla civcivleri gibiyiz. Anne nerde Begüm orda.

Bu arada bura da acayip kar yağmaya başladı. Perde gibi , göz gözü görmüyor dışarıda. Oh oh ne güzel, yağsın yağsın da çıkıp kızımla kardan adam yapalım. Ben kış çocuğu olduğum için çok seviyorum bu ayları.
Lahana gibi kat kat giyinmeyi. Soğuktan burnumun ucunun donmasını. Ev de olup keyif yapmayı, salep içmeyi, yani kışı anlatan herşeyi yaşamayı.

2 yorum:

  1. Sedat Çal20/1/10 16:56

    efendim kardan adama bir havuc da benim icin takin, kiskandim simdi kar yagmasini, burada yagmur sadece, hos ben yokken epey yagmis ya istisnai olarak..selamlar..

    YanıtlaSil
  2. Karlar erimeden seni de burada görmek ister küçük hanım. Kar altın da bol bol oynarsınız :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...