11 Ocak 2010

Anne'ye doğum günü süprizi
















5 Ocak doğum günümdü ve sevgili bana çok güzel bir süpriz yaptı. Elbette bir şekilde kutlayacağımızı biliyordum ama ne şekilde, onu bilmiyordum. Annem zaten bizdeydi. Ben de ne olur ne olmaz akşam için hazırlanmıştım. Kuaför falan işte. Kapı çaldı ben sevgiliyi beklerken, ellerinde kocaman bir pasta ile bütün aile kapıda toplanmış, bana, yanan mumlar eşliğinde doğum günü şarkısı söylüyorlardı. Çok ama çok şaşırdım.

Sonrasında ,ev de hep beraber kayınvalidemin hazırladığı birbirinden lezzetli şeyleri bir yandan yedik, bir yandan sohbet ettik. Bütün gece bana süprizi anlayıp, anlamadığımı sordular. Hayır anlamadım dememe rağmen fazla da inandıramadım onları.

Neyse, gelelim hediye faslına;
Sevgili sağolsun uzun zaman dır istediğim katı meyve sıkacağını almış bana. Çok mutlu oldum. Şimdi Begüm'le her gün taze taze meyve suyu sıkıp içiyoruz. Kayınvalidem de fakir'in şajlı süpürgesini almış bana, acayip mutlu oldum, çünkü o da uzun süredir isteğim bir şeydi. Kendi şarjlımı çöpe attığım düşünülürse :), Kardeşim dijital bir mutfak tartısı almış, çok iyi oldu yoktu zaten. Begüm'ün yemek kitabındaki bazı tarifleri gr. üzrinden verdikleri için yapamıyordum. Şimdi yaparım artık. Nursen tayt üzerine rahatlıkla giyip çıkabileceğim gri (bu sene moda olduğu düşünülürse :) ) bir hırka almış bana, annem, benim canım annem Kastamonu'da görüp aldığım ve Semra'ya hediye ettiğim, ahşap, el oyması takı sandığını bulup almış bana ordan ve bir de plates topu. Uzun zamandır istediğimi biliyordu. Bu arada bizim ev yavaş yavaş spor salonu formatına girmeye başladı galiba :).
Bu hafta sonu Afyon'dan Semoşum geldi. Bize süpriz yaptı. Sabahın 7:30'un da kapı çalınca şaşırdık tabi. Ben kalkamadım bile yataktan, sevgili sağolsun açmış kapıyı. Semoş da bana Pierre Cardin'den epeyidir beğenip, istediğim çapraz omuz çantası almış bana.

Anlayacağınız, ben bu sene yeni yaşıma istediği tüm şeylere sahip olmuş biri olarak girdim.

Teşekkür ederim sevgilim,seni çok seviyorum.

Not: Doğum günümü hatırlayıp kutlayan, yanımda olan olamayan herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...