10 Aralık 2009

Kurban bayramımız dolu dolu idi bu sene !

Kurbanımızı ,Leyla annemler ile ortak kestiğimiz için bayramımıza ilk onları ziyaret etmek ile başladık. Kurbanımız kesildi, doğradık, pişirdik, paylarımızı dağıttık. Derken akşam oldu ve Ozan, Oya, Hilal ve Defne geldi.Tabi Begüm'e eğlence çıkmış oldu. Çünkü Defne geldi ve bol bol oynadılar. Bayramımızın ilk gününü böylelikle bitirmiş oduk.







Begüm Ozan amcası ile oynarken


Hilal yengesi ile pek keyifli bizim ki !


Nasıl da Defne'yi kıskanıp atladı Hilal'in kucağına, koydu hemen kafasını dizlerine. Canım benim, bitanem sen çok tatlısın annecim.





Oynadılar, oynadılar



Bir ara beraber ce eeee yaptılar :)


Begüm yine show'unu yaptı herkese


Tabi ki onun nasıl gıdıklandığını bildiğim için biraz gıdıkladım ben de !


Ayyy! bir de bu aralar bu hareketi çıkardı karşımıza. Elleri ile gözlerini kapatıp ağlıyor, ya da bazen ağlama numarası yapıyor. Ama acayip sevimli oluyor. Annem sen bebeklere yakışabilecek en yüzel hareketleri bulup çıkıyorsun karşımıza bitanem.Seni çok seviyoruz annem biz.


Hilal yengesi ile fış fış kayıkçı oynadılar


Begüm'ün deli kızına (biz bu bebeğe deli kız diyoruz, çünkü hem müzikli hemde deli gibi dans ediyor. Begüm de bundan korkuyordu) eeeee yapıyorlar


Ayy, bunlar bana yemek yaptırmaz oldular. Patates yemeği yapıcam, koydum soğanları tencereye kavruluyorlar. Bizim ki tutturdu o karıştırıp kavuracakmış, ee soğanlar yanıyor ben daha patatesleri doğrayacağım. Çağırdım Orhan'ı beraber karıştırdılar. Komik olanı ikisinin de gözlerinden yaş akıyor. Alışık değiller ya soğana, sadece karıştırıyorlar, ya doğrasalardı :) iki göü iki çeşme olurlardı herhalde.



Bayramın 3. günü İzmirden Mesut abisi ve Mehtap ablası geldiler. Naciye ablası ve Mehmet abisi ile hep beraber sabah kahvaltısına bize geldiler. Begüm bir anda uyanıp da evde misafir görünce bayıldı. Ona kalabalık olsun, insan olsun, dünyanın en mutlu bebeği oluyor. Güzel kızım benim.


Akşamına Hayret teyze ile bayramlaşmaya gittik. Begüm daisy'den (hayret teyzesinin köpeği) korktu, bu yüzden onu odaya kapatmak zorunda kaldık.



Hayır ne olur yani o toka kafanda kalsa, bir sepet dolusu tokan var ama kafana taktırmıyorsun. Ne anladım ben bu işten !


Bayramın 4. günü, Kartal'a Filiz ablası ve Mehmet abisi ile bayramlaşmaya gittik.Orda Kübra ve Büşra ablaları ile oynadı bızdık.


Ardından Maltepe'ye İbrahim dayımız ile bayramlaşmaya gittik.Orda da ablaları ile oynadı, etraf da dolandı, her gördüğünü istedi (çünkü pastanelerinde ziyarete gittik onları)







İbrahim dayımız Begüm için küçük bir doğum günü kutlaması yaptı. Doğum gününde yanımızda olamadığı için, Begüm için pasta kestik hep beraber. Çok güzel oldu. Begüm maytapları görünce her seferinde acayip şaşırıyor nedense !

İşte, böylece bir bayramı daha geçirmiş olduk sevdiklerimiz ile beraber.Hayat, sevdiğin insanlar ile beraber birşeyler paylaştığın sürece değer kazanıyor. Ve sevdiklerimiz, bizim için çok değerli.

Bu arada; anneannesi Kastamonu da olduğu için onunla telefon da bayramlaştık, teyzemizle de öyle.Olsun gönüller bir olsun yeter ki !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...