31 Aralık 2009

2010'a 1 kala





30.12.2009

Biz bugün çok eğlendik :)
Ne mi  yaptık ?
Oooooo neler yapmadık ki !

Güne güzel başladık bir kere, keyifli bir kahvaltı yaptık anne-kız. Ardından oyunlar oynadık. Sonra brokoli çorbası yaptık beraber ama ,oyuna dalınca tencerenin dibini tutturduk. Amaaan olsun, kızım dan önemli değil ya! oyun oynuyorduk ne yapalım işte !

Begüm öğle uykusuna  yattı. Uyandığında biraz keyifsiz di. Ben de yeni yıl hediyelerimizi düzenleyip ağacımızın altına yerleştiriyordum. Begüm'ü de çağırdım. O kukuleta'lar ile epeyi eğlendi. Bu arada biz ağacı da kızmla ikimiz kurup, süsledik ve bunu yaparken de çok eğlendik. Ben süs toplarını asıyorum Begüm bir pat yapıyor hepsi yerde :)

İlk fotoğraf da Begüm gece bahçesi'ni izliyor. Fanatiği oldu çıktı. Televizyon da istediği zaman bulamazsa internetten açıyoruz mecburen.

Allah'ım bu kız nasıl da her istediğini yaptırabiliyor bize. Bir de bu aralar, sabah uyandığın da ilk iş bezini değiştiriyorum. Hanım efendi hemen ayağa kalkıp kirli bezini alıp, doğru çöp kutusuna. Bana attırmıyor. Öööö deyip doğru çöpe, kutunun kapağını açıyor, bezini atıyor ve geri kapatıyor.

Şimdi ben bu kıza deli olmıyayım da ne yapayım. Gel beni ye diyor resmen. Nerden geliyor bu yaş da bu zeka Allah'ım.

Lati Lokumum benim, seni ben yerim, bitiririm


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...