14 Kasım 2009

Gün gibi, güneş gibi...!


Güzel kızım, ay yıldızım benim. İçim şenleniyor seninle. Daha bir sevesim geliyor hayatı. Şarkılar söylemek, dans etmek geliyor içimden. Etmiyoruz da değil dimi kızım. aaaaa yarın ne yapıyoruz ? sonunda annesi kızına parmak boyası aldı ve Begüm yarın ilk resmini yapacak bakalım. El izlerimiz, ayak izlerimiz, böyle anneyle burnumuzun izini bile çıkarırız biz :))))


Bir bakışın ömre bedel be gülüm...


Hala ile her zaman ki gibi foto peşindeler. Minnetleri yoktur haaa...Kendi işlerini kendileri hallederler. Bu fotoyu hem poz verip, hem de çektikleri gibi :))


Halasındayız. Evin en eğlenceli odasındayız. Aaaa ne yapabiliriz ki zaten, her zaman ki gibi oyun peşindeyiz. Hani bu odayı görünce çocuklu bir ev falan olduğunu düşünürsünüz diye söyliyeyim dedim, bu oda halasının iç dünyasını yansıtıyor işte. Halası böyle cıvıl cıvıl olduğu için, Begüm'ün daha nasıl olmasını bekleyebilirdim ki ! eeee kız halaya çekermiş, bizim ki en çekmişinden.:)


Begüm pat oynuyor, olan bana oluyor. Nedeni patı bende oynuyor çünkü.


Dombili sultan...:)




DÖVMESİN YÜREĞİME

Dövmesin yüreğime
Damgasın gözlerime
Sebepsin sen sevilmeye
Vurgusun hep beynimde

Yanımda olsan
İçimde olsan
Soluğum olsan ne olur
Nefesim olsan ne olur

Seninle rüzgarlara uçmak seninle
Yine de anılarda dolaşmak seninle
Seninle acılara gömülmek seninle
Yine de seni sensiz sevmek ah ne zor yine seninle

Bu Seyyal Taner'in benim en savdiğim şarkısı. Senelerce dilimden düşmeyen bir şarkı. Kızım ; büyüdüğün zaman umarım sende bu şarkıyı dinlerken aldığım keyfi alabilirsin. Sen benim yüreğimdeki en büyük dövmesin bebeğim. Seni çok seviyorum annem, çok ama çoooook.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...