18 Kasım 2009

Afyon'a küçük bir tatil kaçamağına

Kahvaltı öncesi, baba ve Umut enişte ile oyun keyfi

Isparta Eğirdir gölü kenarında bir restorant da rakı-balık keyfindeyiz. Semra (yani kardeşim), Umut, Gönül ve eşi Mehmet Ali, babamız, Begüm ve ben.

Teyzesi atıştıryor, Begüm Gönül alasının kucağında etrafı seyrediyor.

İşte muhteşem dörtlü :)

Gönül ablasının kucağı pek tatlıgeldi küçük hanıma

Eğirdir gölü kenarında...

Toplu fotoğraflar

Biz bir aileyiz,hem de en çeirdeğinden :)

Ne kadar çok yediğimiz göbeklerden belli oluyor. N'apalım yani, hem balık yemeye gitmişiz, taaa ıspartaya, hem de balık çok lezzetliydi. Siz yemeden durun da görelim.

Umut enişte ile oyun zamanı

Umut eniştesi Begüm'ün oyuncaklarını pek sevdi ...:)

Afyon'daki Özdilek alışveriş merkezine gidiyoruz. Otopark da, bir abla Begüm'e doğru koştu. Sevebilirmiyim diye, babası ve ablası beraber yürüdüler biraz. Bu zaten her yerde, her zaman başımıza geliyor. Begüm ıncıklanacak çocuklar sınıfına girdiği için ...

Özdilek alışveriş merkezinin oyun parkında, oyun zamanıııı, ona mı binsem, buna mı?

Bu kızın annesi gibi atlara karşı bir zaafı var. Ahhh kızım benim, keşke hala köyde bir atımız var olsaydı da seni yazları götürüp istediğin kadar bindirebilseydim. Ne güzeldi; benim çocukluğumda, Kastamonu'daki köyümüzee gider yaz tatili boyunca ata binerdik. Ozamanlar atımız vardı. Daha doğrusu köy, kasabaya ok uzak olduğu için her evin bir atı vardı.Ahhhh ahhhh o eski güler..

Aydos pakındaki çarpışan araba serüvenimizden sonra, araba merakımız kabardı.

Genelde fotoğraf çeken olduğum için benim fotoğrafım azdır. Pek üzülmem amakızımla daha çok fotom olsun isterdim tabi. Bu da en kralın dan anne-kız fotomuz.

Teyzesi küçük hanım için biz kahvaltı yaparken oyalansın diye sosis haşladı. Ne bileyim hiç aklıma gelmezdi yiyeceği. Nasıl bilemem, bizim ki obur, sen denesene daha önce,yok işte hiç alıma gelmedi. Ayy bizim k bal yiyor sanki, Biryandan baby tv izliyor, bir yandan tıkınıyor.

Sana ölürüm ben kızım be...

Şuna da bakın nasıl tıkınıyor. Annem sen hep ye yeer ki, ben sana ne istersen hazırlarım bıldırcınım.

29 Ekim'i fırsat bilip, babamızı da ikna edip cuma günü için işten izi aldırdık. 4 günlüğüne Afyon'a gittik. İyi ki de gitmişiz. Nasıl iyi geldi anlatamam. İlk gün bizi rakı-balık yemeye Isparta Eğirdir gölüne götürdüler. İkinci gün Afyon'da küçük bir alışveriş turu, Üçüncü gün Afyon pazarını gezdik, köy pazarından begüm için en organiğinden, bütün sebzeleri aldık. Sonrasında Begüm'ü teyzesi ile baş başa bırakıp Koca ile Anemon otele SPA keyfine gittik. O iki saati anlatamam size, nasıl lazımmış bize böle birşey. Dördüncü gün evde mangal keyfi ve akşam dönüş yoluna koyulduk. Herşey bir yana, insan evim de evim diyor yine de...