18 Kasım 2009

Bir ilk daha...Elinde tulumu ıhhh ıhhh...

Blogspot da bir sorun var herhalde ki, resim ekleyemiyorum. Sürekli hata var diyor. Neyse yarın eklerim resimleri artık. Şu anda saat tamı tamına 02:28, yani gece yarısı. Begüm çoktan uyumuştu zaten, sevgili de yattı biraz önce, uyumuş bile. Ben bekçi köpeği gibi ayaktayım. Biraz kafa dinlemek, keyif yapmak istedim ama yorulmuşum. Benim de uykum gelmeye başladı.

Bugün kızım bizi yine şaşırttı. Ev aşırı sıcak olduğundan, üzerindeki atlet tipi, ayaklı tulumu çıkarmıştım.(Laf aramızda kızımla güreş keyfi yapıyorduk.Obenim üstüme atlıyor. Ben onu bacaklarımın üzerine koyup havalara ucuruyordum. Tabi farkında olmadan terlemişiz biraz anne-kız) Kısa kollu çıt çıt badisi ile geziniyordu. Babasının yanında yerde duran tulumu almış bana doğru geliyor. Ben de o sırada bilgisayarda bazı işlerim vardı onlarla ilgileniyordum. Orhan ; ''kızım gel, nereye götürüyorsun onu'' dedi demesine de, bizim ki, bir hışımla koşarak bana geldi. Eeee tabii meşhur ıhh ıhh, elinde tulum ''ne yapıyım bu tulumu annecim'' dedim, o kızdı anlamıyorum onu diye. Bir kaç saniye içinde bende dank etti. Bacaklarına baktım, üşümüş biraz. Kucağıma oturup, bacağını uzattı giydir diye. Biz inanamadık, şok üstüne şok. Nasıl da güzel anlattı derdini meleğim bize.

Hala sadece, baba, mama, ıhh ıhh ve nnneeeh (anne demeye çalışıyor) diyor. Bu kadar sınırlı kelime kapasitesine göre, tarzanca ile bile anlaşabiliyor bizimle. Giydirtti tulumunu, indi kucağımdan doğru baba ile oyun keyfine devam.

Ayyy insan bi teşekkür eder. Ayy yarabbim, görebilecekmiyiz o günleri de! İnşallah.

Geçen cuma günü de kamışla ilk defa su içerek bizi şaşırtmıştı. Bir de babaanne ile ceee'yi kendi elleri ile kendi gözlerini kapayarak oynaması şaşırtmıştı (5 aylık olduğundan beri oynuyoruz ama şimdiye kadar eline ne geçerse onunla kapatıyordu gözlerini elleri ile ilk kez yaptı bunu)

Kızım sen hergün yeniden ama yine yeniden şaşırtıyorsun beni. Bu heyecanları kim yaşatabilir ki senden başka zaten bebeğim.

Kızııım seni çok seviyorum yavrum.

Ömrümün en güzeli,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...