19 Kasım 2009

Begüm'ün odası


Küçük hanımın sultan yatağı. eeee annesi kendine yaptırır da kızına yaptırmaz mı, hiç en cibiliklisinden...:)


İçeriden bir görüntü


İkea'dan aldığımız film şeridi şeklindeki duvar çerçevesi. Hoş henüz fırsat bulup, resimleri seçip yaptıramadım ama en kısa zamanda halledeceğim.


Komidinleri oyuncak fazlalığından dolayı, oyuncak tezgahı gibi oldu. İyi yanı, Begüm istediği oyuncağa kolaylıkla ulaşıp alabiliyor olması.



Gardırobumuz zaten vardı. Gömme bir dolap olduğu için sadece sürgülü olan kapaklarını değiştirtip,klasik kapak taktırdık. Üzerine de bir iki kedi resmi alın size bebek gardırobu. Raflı kısmı daha önce sürgünün içerisinde idi. Ben açıkta kalmasını istedim. Böylelikle bir de oyuncak raflarına ihtiyacımız kalmamış oldu.


Bu da halasının yurt dışından Begüm'e getirdiği palyaçosu.


8 aylık hamileyim ve tutturdum balon abajur diye. Evde misafirler, birpazar günü doğru koca ile Modoko'ya. Bütün mağazaları dolaştıktan sonra sonun da bir mağazada bu abajuru buldum. Tam istediğim gibi. Çalışan kadına ''bunun içindeoyuncağı yok mu ?'' dedim kadıncağız, onu kendiniz koyuyorsunuz dedi. Ne safım, elbette kendin koyacaksın.


Hayret teyzesinin doğum gününde getirdiği bebeği. Bu aralar favorimiz. Soyuyoruz, giydiriyoruz. üzik de yapıyor bebek. Elinden tutup dönüyoruz.

Bu bebeği seviyoruz da seviyoruz.


Bu da oyuncak kutumuz. Genellikle küçük ouncaklarıı koyuyoruz içine. Bunu da ikea'dan almıştık


Bu lazımlığı aldık ama henüz fırsat bulup bir kere bile oturamadık üstüne. Anne pimpirikli ya ! kızı hiçbirşey için kendini zorunlu hissetmesin diye denemedi bile. Ama bu aralar denemekte faya var galiba, nedeni ise Begüm hanım bezlenmekten pek hoşlanmıyor. Biz deneriz oldu oldu, olmadı küçük hanım ne zaman hazır hissederse kendni o zaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...