4 Kasım 2009

14.ayımızı bitirdik...

Anneanneye balık yemeye gittik

Yenge ile oyun zamanı

Gülünce güller açar yüzünde prensesimin :)

Bu aralar kanalları kendimiz değiştirmek istiyoruz. Böyle bir merak sardı bizi. Büyüdük ya !
Müzik kanalı bulup dans etme peşindeyiz :)

Bisikletimi süüüüürrrr ! ağlama numarası. Nedir benim bu kızın bisiklet sevdasından çektiğim. Bel kalmadı valla :)

Bakkal abimiz bize kinder sürpriz hediye etti. Bizimki meraklı, ''bu ne acaba? oyuncak mı ? yiyecek mi?'' sorgusu içinde.

Anneeeee ! ''açamadım ben bunu'' ağlaması. eee gel aç tabi çığkığı da peşinden.

aaa, bu şıngır şıngır şey de ne? Meraklı dedim ya !

Bu günlerde yeni mimikler keşfediyoruz. Acaba ben şimdi ne diyorum. Hadi anlayın bakalım. Oyun üstüne oyun...

Anlayamadın işteeeee!

Yine mi bisiklet Begüm :(( ''yoruldum annecim'' desemde ne fayda. O bildiğini okur.

Çubuk krakerim bittiiiii.

Şimdi balon oyunu zamanı. Atıyorum! tut bakalım.

tutamadım ben bunu bir türlü :((

Seneler sonra lise arkadaşlarım ile Yasemin arkadaşımızın evinde toplandık. Eskilerden biraz sohbet, muhabbet. İyi geldi. Begüm' de orada kendine arkadaş buldu. Çok mutluydu diyebilirim.

Begüm; Yasemin'in ve Ayten'in oğulları ile oyun oynarken.
İşte 14. ayımızda böyle hareketli bir biçimde geçti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...