26 Ekim 2009

Aydos oyun parkı- Müthiş bir yer

Eveet! klasik anne-kız pozumuz :)

Oyyy! ben yerim seni anneeeemmm ...

Yorgunluk atarken

Ninja kaplumbağalar .. Begüm direksiyonu olan herşeye bayıldı diyebilirim.

Dönen salıncaktayız :)

Bir de anneye ve babaya yedirir kendini. Bende gördüğünüz gibi dayanamayıp yedim onu :)




İşte göründüğü üzere halası yiyor Begüm'ü. Başkası sıkıştırsa ıh mıh eder ama, halaya gelince tık yok. Halasına aşık sanırım. Çünkü Begüm kimsenin arkasından ağlamaz. Sadece anneanne, hala ve Faruk'un arkasından ağlıyor.

Bol kahkahalı bir gündü

Binmediği bir şey kalmadı neredeyse hanım efendinin. Bir onu gösteriyor ıhh ıhh diye, bir bunu.



Mickey Mouse üzerinde..

Eveeet anne, kız bizde tırtıla bindik. Fakat, Begüm ilkin sevdi ama sonrasında bayağı korktu diyebilirim.


Baba ve hala ile bir tur daha :)
Baba ile çarpışan arabaya bindi küçük hanım. Hem sevdi, hem de hızlı çarptıkları zaman korktu :)


Yani bu ikiliyi gördüğünüz zaman kaçın. Hayır nereden geliyor bu enerji bilmiyorum ki. Begüm'ün enerjisine ben yetişemiyorum, bir de halası ile bir araya geldilermi enerji patlaması oluyor.

Hala ile tren turundalar.


Aile pozumuz :)
Prenses ejderha tepesinde...

Ay ben bu fotoğrafa bayıldım. Hani fotoğraf çekmekten, çekilmeye pek fırsat olmuyor ya, işte ondan tabi.





Kahvaltı arkası, sandalye üzerinde dans gösterisi. E bu show kime ? tabii ki babasına. Elinde de bir sivri biber (bu arada biberi çok sever ) hem yedi, hem oynadı.

Güne uyanıp kahvaltımızı yapmakla başladık. Sabırsız küçük hanım, masanın üzerindeki domatesi görünce ısrarla istedi. Tamam dedim verdim. Sanki birsürü dişi varmış gibi (6 tane var henüz) başladı domatesi dişlemeye. Yedi de bayağı. Dayanamayıp çektim bir fotosunu bende :)
2 hafta önce pazar günü gittik Aydos çocuk parkına. Oranın bir piknik alanı olduğunu biliyorduk. Daha önce piknik için gitmiştik fakat oyun sahası yeni açılmış. Bu yüzden öğrenir öğrenmez Begüm'ü götürmeye karar verdik. İyiki de gitmişiz. İnanılmaz eğlendik çünkü.Canım kızım sana dünya feda olsun...

4 yorum:

  1. oyy benim miniğim nasıl özlemişim seninle şımarmayı yaa..hamilelik ve şimdi annelik derken seninle eskisi gibi ilgilenemiyorum farkındayım ama halacın seni çok ama çok seviyor..canımsın sen benim

    YanıtlaSil
  2. Halası Begüm de seni çok özlüyor ama biliyor ki Baran'ın şimdi sana ondan daha çok ihtiyacı var. Baran'ı da ne kadar çok sevdiği malum. Bu yüzden anlıyor seni...

    YanıtlaSil
  3. tum blogu okumaya oldukca iyidir

    YanıtlaSil
  4. Mekanı kastediyorsanız evet, iyi olabilir.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...