3 Ekim 2009

13. Ayımızdan kesitler...

Babamızın uzattığı üzümleri çifter çifter tıkınıyor hanımefendi :)

İş'den yeni gelen babamızı bisiklet turu için ikna edip, keyfini sürüyoruz.

Baba kız e bu kadar benzer birbirlerine :)

Mutfakta ki bu dolabın içinde ne var acaba ? merakı giderme yolundayız...

Bayram'ın 2. günü gelen arkadaşlarımız ve bebekleri ; Zeynepbetül, Mehmeteren ve Elif. Çok güzel görünüyorsunuz miniklerim :)

İşte burada da babalar ve bebekleri oyun oynarken

Ramazan bayramı ve biz Zeynepeceler ile beraber anneanne'ye el öpmeye gittik. Zeynepece ile bolca oynadık.

Ramazan bayramı ve Begüm babaanne ile bayramlaşmaya gitti. Hala'lar, Oya hala, Şirin yengeler ve Kuzen Ozan'lar da geldi. Begüm ve Defne oyuncaklar ile oynadılar.


Begüm ve Defne ceeee oynarken

Prensesim benim

Biraz dalgınız bu aralar

Faruk ile beraber park sefası

Afyon'dan teyzemiz geldi :)



Teyzemizi de alıp dayı'ya gittik ve Zeynepece ile bol bol oynadık.


İkea alışveriş merkezinde

Teyze ile beraber ikea'ya alışverişe

Teyzesinin getirdiği doğumgünü hediyesini çok sevdi kızım.

Hediyesini sabırsızlıkla açan kızım benim.


Bayılırız anne ile beraber dergi karıştırmaya. Hele bide hav hav resmi var ise ...

Begüm bu aralar köprü kurma peşinde :)

Oyuncak delisi benim kızım... olsun olsun daha çok oyuncağımız olsun...


Offff yerim ben o dudakları, balım benim

Artık kendi kendimize de bisiklet turu yapıyoruz yaaa.

Hala'da Gönül ablası ile oyunlar
Enişte ve cep telefonu...e bizim kız daha ne ister :)

Büyükbabaanne'nin kucağında sefa

Babaannesi kızımın karnını doyuruyor. Benim uslu kızım bütün mamalrını hammmm yapıyor.
13. Ayımız da gelenler, gidenler, bayramlar, doğumgünleri ve bol bol oyunlar ile geçti gitti bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...