9 Eylül 2009

Begüm 1 yaşında

Gecenin sonuna yakın hala ile top üzerinde oyunlar serisi.

Senin o elini yerim ben annem...
Sen büyük babaanneyimi taklit ediyorsun o elle..


Baba ile bisiklet sevinci

Dedesi ve babaannesi üzüm yediriyorlar küçük prensese



Seni muzur bakışlı, bilmiş şey seniiii....



Ma aile en güzelinden bir doğum günü kutlamasında bir arada.


Zeynepece'nin bisikletinden tutmasına kızıyor küçük prenses

Eveet halasının ve eniştesinin hediyesi olan bisiklete geldi sıra. Begüm geceyi bu bisiklet il bitirdi diyebiliriz. Çünkü nerede ise üzerinden inmedi.

Babasının, Begüm için Çin'den aldığı, çinli çocukların giydiği yöresel kıyafet.

Hayret teyzesinin hediye ettiği, Begüm'den bile daha uzun olan bebek, Begüm ve Zeynepece'nin bayağı ilgisini çekti.

Ve anneannesi birde banyo oyuncakları almış prensese. Suyu çok sevdiğini bilmeyen kalmadı zaten. Bu oyucaklar sayesinde banyo keyfimiz daha da uzun süreceğe benzer.

Anneannesi Begüm'e birsürü lego almış. Rengarenk legolar Begüm'ün ilgi odağı oldu.


Babaannesi çok güzel bir müzik yapma oyuncağı almış Begüm'e. Begüm müziği ve müzik yapmayı çok seviyor. Sürekli , oyuncakları ile sesler çıkartıp bu sesler eşliğinde mırıldanıyor.

Halası ile yine gülücükler peşinde


Dayısı, yengesi, anneannesi, annesi ve babası ile.

Dayısı Begüm'e çok güzel, üzeinde Begüm yazan bir künye hediye ediyor. Tabii her zamanki bizim kız aksesuarlara karşı, Takmak istemiyor.


Anneannesi Begüm'ü kutluyor.

Dedesi hediyesini verirken.

Kutlama öpücüklerimiz büyük babaanne ile başladı. Babası Begüm'ü sıra ile herkese götürüp öpücüklerini ve hediyelerini topladı.


Begüm'ün pastasını kesiyoruz. Bizim küçük hanım pek hevesli idi.

İyiki doğdun ömrümüzün en güzeli.

Pastasını kestikten sonra tadına bakıyor hanımefendi.

Hayret teyzesi de doğum günümüzde yanımızda olup bizi mutlu etmişti. Begüm'e koccamaaan bir bebek ve çok cici bir elbise hediye getirdi. Begü'ü paketleri açmaya çalışırken görmeliydiniz.



Gecenin ilerleyen saatleri ve kızlar yorgun düşüp eeeee yapmaya başladılar.


Begüm her zaman ki gibi sevgi gösterisinde bulunuyor.

Begüm'ün doğum günüydü. Gündüz Didem ablası ve Faruk, Begüm'ü kutlamaya geldiler.
Begüm,
Adı güzel, huyu güzel, kalbi güzel, kendi güzel.
Rabbim seni güzellikler ile donatmış. Beni de senin annen yapmış. Bu öyle yüce bir duygu ki. Anne olmak.
Ömrümde hiçbir şeyle kıyas edemeyeceğim kadar, büyük ve güzel bir duygu bu. Rabbim isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin.
Hamileliğim boyunca bana çok iyi davrandın. Sakin ve güzel bir hamilelik geçirdim sayende. Doğuma gelince; Hiç doğmak istemiyormuşsun gibi geldi bana. 2 gün ve 2 gece süren sancılar sonunda gelmeye karar verdin. Ne de iyi ettin kızım. Ben seni bir hafta önce perşembe beklerken, senbir hafta sonra ama yine perşembe günü geldin aramıza. Sesini ilk duyduğum an, o buruş kırış halin, temizleyip, giydirip yanıma getirdiklerinde inanamamıştı. Biraz önce gördüğüm buruş kırış kız gitmiş, yerine al yanaklı, pamuk gibi bembeyaz, pürüzsüz bir melek gelmişti sanki. Gören herkesi kendine hayran bırakmıştın. En çok da babanı ve beni. Seni benden önce odaya almışlardı. Baban, kucağında seninle karşıladı beni oda da. O , aşkım bak dedi, ben aşkım bu çok güzel dedim ve ağladık. Herkes, oda da ki herkes gözyaşlarını tutamadı. Sen güneş gibi doğdun hayatımıza meleğim.
Nasılda çabuk geçti onca zaman. İlk ses denemelerin, ilk gülümsemelerin, ilk bir şeyleri işaret edip göstermen, ilk emeklemen, ilk ek gıdalara başlamamız, ilk müziğinle kendi kendine uyumayı başarman, ilk saçını kendin taraman, ilk ce eeee yapman, ilk biryerlere tutunup kendi başına kalman ve sonrasında tutunarak yürümeyi başarman, ilk hayvanlarla tanışman, ilk salıncakta sallanman, ilk öpelim kızım dediğimizde alnını uzatıp öptürmen ve ilk BABA demen....
Sen bunlar gibi daha birçok ilkler yaşattın bize bebeğim. Seninle bu hayatı paşlamak çok güzel bebeğim. Allah yolunu açık etsin. Rabbim seni doğru yoldan ayırmasın. Vatana, millete hayırlı, sayılı, sevgi dolu bir ömür yaşarsın inşallah. Bana ANNE olmayı nasip eden ALLAH'ıma şükürler ediyorum. Ömrüm boyunca hiçbir duygu ile kıyaslayamayağım kadar büyük ve güzel bir duygu yaşattı bana.
Şimdi 1 yaşındasın. İyiki doğdun ömrümüzün en güzeli.
Seni çok seviyoruz,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...