8 Eylül 2009

12. ayımızdan kesitler


Dedeler ve halalar ile beraber, büyük babaanneye iftara gittiğimizde, halası Begüm' ün başına tülbent bağladı. Nasıl da yakıştı meleğime, şu tatlılığa bakarmısınız. Ben seni yemiyim de ne yapayım !

Emine teyzesinin Mardin'den getirdiği kuzusunu çok seviyor küçük hanım.

Anne çorbayı hazırlarken Begüm mama sandalyesinde hazır ve nazır beklerken.

Tatlı bebeklerim benim, nasıl da güzel güzel oyun oynuyorlar değil mi ?


Güzel ailem benim...
Anneanne'nin doğum günü kutlaması. Dayısı, yengesi ve zeynepece ile hep beraber kutladık.

Anneanne ile BİM'de, alışveriş arabası içinde turlarken.




Hafta sonu Moda'ya gezmeye gitmiştik. Enver abisi de geldi Begüm'ün. Biraz çay, biraz oyun, parkta sallanmak, sahil kenarında gezinti.


Kuzeni Zeynepece ile eeee yaparlarken.


Arkadaşım Funda'nın kızı eylül ile havuzunda oyun oynarken.

Park da, baba ile yavuz enişte traktör'e bindirdiler Begüm'ü.

Omuzlarda gezinirken


Çooook susamış

Oyyy lokum'um benim. Uykusu da gelmiş, yüzünü ovuştururmuş. Her hal bu kadar mı yakışır bir insana!


Erkek çocuklar gibi benim kızım. Her fırsatta arabaları ile oynuyor. Oysa ki odası oyuncak dolu ama o her seferinde arabalarını istiyor. Bu arada, bu arabalar babamızın çocukken oynağı arabalar.


Güzel kızım benim. Gün gibi doğdun hayatımıza. Bir gülüşün ömre bedel meleğim.



Pırıl pırılsın meleğim

Bu fotoğraf Katamonu ziyaretimizden. Eklemeyi unuttuğum için buraya eklemeye karar verdim. Gökhan, Kübra, Büşra ve Begüm.

Hala ile kaz kovalıyor küçük prenses


Begüm oyun parkında kendinden geçti diyebilirim.




Çocuklar için hazırlanmış harika bir oyun parkı da var. Burayı bu kadar güzel ve nezih bir yer haline getiren herkesin ellerine sağlık.


Minik yaramazım benim




Evimize bu kadar yakın olup, bizim bu kadar geç farkına varmamıza inanamadık.





Tatil'den döndükten sonra hala ile enişteyi de alıp, uzun zamandır duyduğumuz fakat bir türlü fırsat bulup gidemediğimiz, Nezahat Gökyiğit botanik parkına gittik. Mükemmel derecede emek verilmiş bir yer. Bayıldık anlayacağınız.

Canım kızım ee eee eee yapıyor


Tatil falan derken, bu ayı da bitirdik. Güldük, eğlendik, özlemler giderdik. Sevdiklerimize doymaya çalıştık. Dolu dolu 12 ay geçirdik kızımla.
Seni çok ama çok seviyoruz bebeğim.

2 yorum:

  1. anneanneciğin giyim tarzı çok hoşuma gitti doğrusu.başka fotolardan birinde daha görmüştüm,farklı ve güzel hem de o yaşa :)

    YanıtlaSil
  2. Annem leyla gibidir. Yani boşverir hayatı. Kimin ne düşündüğünü umursamaz. Ona güzel görünsün ve o kendini iyi hissetsin gerisi hikaye. Genç kız gibi giyinmeye bayılır ve güzel olan herşeye. Çatlaktır az buçuk yani :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...