13 Ağustos 2009

11. ayımıza devam

Yengesi şule onlarla çimde oynarken

Zeynepece, Begüm ve parktaki arkadaşları Gaye


En sevdiğimiz şey yani kaydıraktan kaymak. Helede babamız yanımızda ise herşeyin tadı bir başka bizim için.

Baba ile çimlerde ot yolmaca

Şöyle bir etrafı turlayalım derken. Kuzen kuzen dolaşırken.

Anne ve kızı salıncak keyfinde.


Sonra babamız işten geldi ve hep beraber evimizin önündeki parka gidip oyunlar oynadık.

Sonra bir ara ben onlara küveti doldurdum ve içinde oyuncakları ile şıpır şıpır oynadılar. Aynı zamanda serinlemiş oldular tabii. Çok tatlı görünüyorsunuz bebeklerim benim.


Beraber kahkahalar ve müzik eşliğinde oyunlar oynadılar.


Begüm'ün yengesi Şule ve kuzeni Zeynepece bizi ziyarete geldiler. Begüm'deki mutluluğu görmenizi isterdim. Bir bebek bu kadar mı sever insanları.

Begüm yatağında halasını ağarlıyor. Beraber yatakta oyunlar oynadılar. Sonra Orhan ve ben bir süreliğine dışarı çıkmıştık. Döndüğümüzde birde öğrendik ki Begüm uyumuş halasınıda yanında yani yatağında uyutmuş.


Begüm hanım kayısıları hapur hupur götürürken...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...