7 Haziran 2009

Anne olmak

Canım kızım,

İyiki doğdun ve iyiki bana anneliği tattırdın. Bu fotoğrafta henüz 1 veya 2 haftalıktın. Başını ellerinin arasına alarak uyurdun. Baban ve ben seni seyretmeye doyamazdık. Beni daha doğrusu bizi çok değiştirdin kızım. Sabrı, sükuneti, daha derin düşünmeyi, incelemeyi, duysal olmayı, ağlamayı, gülmeyi, hesapsız sevgiyi ve bunlar gibi birçok duyguyu, doğru anlamlarıyla yeniden kazandırdın hayatımıza.

Şu anda gecenin bir yarısı ve ben çok özledim seni bebeğim. Sen yatağında mışıl mışıl uyuyorsun, bense seni özlüyorum. Seninle olmayı, seninle ve babanla yaşamayı çok seviyorum. Sizi çok seviyorum kızım.

Bu sene ilk anneler günümü kutladık. Bu mükemmel bir duygu. Senin annen olmak ise dünyadaki hiçbir şeyle ölçülemezz bile bebeğim.

Seni çok seviyorum.

Ömrümün en güzeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...