29 Mayıs 2009

Begüm'ün 7. ayından kısa kesitler


















4 yorum:

  1. ayy bebekleriniz maşşallah nur topu gibi ikiside. mama mı anne sütü ile mi beslediniz ? bide hangi şampuanı kullandınız acaba

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Kızımın bebekliğinde ilk 6 ay anne sütü sonra 13. aya kadar hem anne sütü hem devam maması,hem sebze çorbaları, hem de kutu malar kullandım doktorumun tavsiyesi üzerine ama şimdi bakınca hata yaptığımı daha iyi anlıyorum.

    Oğlumda ise ilk 6 ay anne sütü sonrasında ise hem anne sütü hemde sebze çorbaları, meyve yoğurt olarak devam ettim. Kızımda çorbaları ona özel bebek çorbaları olarak yapıyordum ama oğlumda biz ne yiyorsak onu yedirdim. Yani 6. aydan sonra ek gıdaya geçtiğimizde oğlum biz ne yersek onu yedi.

    Sonuç, oğlum gayet iştahlı ama kızım asla yemek yemeyi sevmeyen biri oldu. Hazır mamalar bisküvi tadında olduğu için o tada alıştı ve normal yemekler lezzetsiz geldi kızıma. Şimdi 4,5 yaşında ama hala yemek konusunda zorlanıyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. Şampuan olarak ben çoğunlukla johnson baby ve dalin kullandım. Bunların dışında başka birşey kullanmadım.

    YanıtlaSil
  4. cevap için teşekkür ederim.evlatlarınıza özen gösterdiğiniz o kadar belirgin ki.sağlık ile büyütmeniz dileği ile

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...