15 Nisan 2009

Hoşgeldin kızım...


Sesini ilk duyduğum o an.. göz pınarlarımın sel gibi akmasına yeten o an..
Baban Orhan Baltacı

2008 Ocak tarihli eski blogda ki yazım


 Arkadaşlar çok ama çok mutluyum. Herkesin kendine göre dilinden düşürmediği bazı şeyler vardır ya benimki ise şükretmek, hayatım boyunca yaşadığım en güzel veya en kötü zamanlarım için bile Allah'a her zaman şükrederim. Yine yüce Allahıma şükürler olsun ki bana dünyanın en güzel duygusunu yaşamayı nasip etti.
     Arkadaşlar Anne oluyorum, 8,5 haftalık hamileyim ve içim içime sığmıyor. Bu nasıl güzel bir duygu anlatamam, beni en iyi yaşayanlar anlar.
     Bu mutlu haberi belçika da ki tatilimiz sırasında yaptığımız bir test sonucu öğrendik ve inanamadık. Türkiye'ye döner dönmez doktora gittim ve 1,5 aylık hamile olduğumu öğrendim. Şimdi 2 aylık oldu, çok mutluyuz yaaa....
      Fakat bazı sıkıntılarım var, tatilin 1 haftası hastalıkla geçti sürekli bir sancı çekiyordum meğer hamileliğin yanında aynı zamanda böbreğimde kum varmış kum döküyormuşum, buda çok sancı çektiriyor. Aynı zaman da bir migren hastasıyım ve en az 2 hafta migren sancıları çekiyorum doktor minoset verdi onu kullanıyorum fakat ben kronik migren olduğum için bu ilaç sadece ağrımı hafifletiyor.
       Bu arada 2 aylık hamile olmama rağmen karnım çok büyük herkes 4 aylık zannediyor, bunun nedeni ise dış karnımın geniş olmasıymış.
       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...