15 Nisan 2009

Begüm'e ait oyun şarkımız

Begüm enteresan bir bebek, en azından benim bugüne kadar gördüğüm bebekler içinde. Begüme şarkı söyleyerek herşeyi yaptırabilirsiniz, örneğin giyinmeyi ve yoğurt yemeği hiç sevmiyor fakat şarkı söyleyerek her ikisinide keyifli bir olay haline dönüştürebiliyoruz. Bizde eşimle beraber burdan yola çıkarak begüm için bir oyun şarkısı yazmaya karar verdik. Şimdilik 4 mısralık bir oyun şarkısı ama zamanla mısraların artacağını düşünüyorum.
İşte oyun şarkımız...

Küçük hayvanlar

Ben bir küçük ayıyım
Ormanlarda gezerim
Şarkılar söyleyerek
En güzel balı yerim

Ben bir küçük kediyim
Sokaklarda gezerim
Mırnav mırnav diyerek
Patimi temizlerim

Ben bir küçük köpeğim
Oynamayı severim
Hav hav hav hav diyerek
Kemiklerimi yerim

Ben bir küçük serçeyim
Gök yüzünde uçarım
Cik cik cik cik diyerek
Kanadımı çırparım

Yazan : Orhan ve Selma Baltacı

Tabii bu şarkıyı söylerken bir yandanda hayvanların hareketlerini yapıyoruz. Bu sayede begüm kahkahalar koparıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...