15 Nisan 2009

Begüm ve kırmızının uyumu

Begüme hamile kaldığımı öğrendiğimde ilk aldığım kıyafet yeşil renkli polar bir bebek eşofmanı idi. Onun kız olduğunu öğrendiğimde ise kırmızı beyaz 5 parçalı bebek takımı almıştım. Begüm doğduktan sonra o kıyafetini ne zaman giydirsem etraftaki herkes kırmızının Begüm'e çok yakıştığını söyler oldu. Hoş benim kızıma her renk yakışıyor neyse lafı uzatmayayım o gün bu gündür. Begüm'e ne hediye gelirse genelde renk seçimi kırmızıdan yana oldu. Bu arada kızımın üzerindeki kırmızı elbiseyi hamile iken ben örmüştüm. Şapkasını ise dedesi yani babam trikotaj'dan emekli zamanında fabrikada bunları örüyorlardı. Zamanında derken bundan 15 sene evveli kastediyorum. Evet doğru duydunuz ben bu bere ve atkısını ve bu takımın yeşil rengini 15 senedir saklıyordum bir gün bebeğim olursa diye. Bu sayede dedesinden bir hatırası olmuş oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...