27 Aralık 2011

Buğra'nın 1 yaş doğum günü partisi



































   






























































Aslında oğlumun doğum günü bugün. Fakat Semra'da gelebilsin diye cumartesi günü kutladık. Tüm sevdiklerimiz yanımızdaydı o gün. Bütün davetliler geldi.

Parti doğum günü pastasının odaya girmesi ve maytap şenliğiyle başladı. Ardından; pasta kesme ve keserken patlatılan konfetiyle devam etti. Konfeti patlatılıken milletin haberi olmadığı için bayaa bi ödleri patladı diyebilirim :) daha sonra çekilen aile fotoğrafları ve açık büfe ikramları ile misafirlere güzel bir mide ziyafeti çekildi.

Sonrasında 2 gün 2 gece uğraşarak yaptığım pinyata zamanı geldi. Pinyatayı patlatmaya çalışmak çocukları çok eğlendi. Bizde öyle sıraya falan girilmedi vurmak için. Bodoslama dalındı. Lakin pinyata bir türlü patlamak bilmedi. Bunun üzerine büyüklerde girdi devreye . Var güçleriyle başladılar vurmaya. İşte tam bu sahnede evde bayaa bi eğlence oldu. Çünkü büyükler küçüklerden daha fazla zevk aldı. Patlamayan pinyata sonunda Orhan'ın iki eliyle aynı anda sıkıştırırcasına vurmasıyla patladı ve avi bir kahkaha tufanı sardı.

Çocuklar dökülenlere bayıldılar. İçinden, çukulatalar, jelibonlar, şekerlemeler, lolipoplar döküldü. Her birine torba verdim ve başladılar ganimetlerini toplamaya.

Ardından; Begüm ve Buğra'nın birer fotoğraflarını magnet olarak bastırtmıştım. Misafirlere bunlar hediye edildi. Aynı zamanda, pastadaki hayvan figürlerini şeker hamurundan değil, gerçek oyuncaklardan kullanmalarını istemiştik. Bu oyuncak hayvan figürleride çocuklara hediye edildi.

eee sıra geldi bizim hediye faslımıza. Oturduk baş köşeye ve gelen hediyelerimi kabul ettik. Herhalde uzuuuun bir süre kıyafet almam oğluşuma. Birbirinden güzel hediyelerle ayrıca mutlu etti gelen misafirlerimiz bizi.

Çay faslı, meyve faslı, sohbetler, bir yandan yeme içmeler derken en son saat 2 gibi geceye koyduk son noktayı.

Herkes giderken şunu söylüyordu. Herşey çok güzeldi, çok eğlendik ama Selma ev battı :) Allah kolaylık versin :) dediler.

Verdi de. Semoş'la ikimiz başladık süpürmeye. Orhan etrafı topladı, annem mutfağı halletti. Evine tozuna kadar heryer temizlendi. Satt 4'dü. Son olarak Semoş'la fotoğrafları attık laptopa başladık seyre. Ardından kafaları yastığa koyar koymaz uyumuşuz.

Ben eğlendim, çocuklar eğlendi, misafirler eğlendi. Gerçekten eğlenceli ve tadı damakta kalan bir kutlama oldu. Kutlamamıza katılan herkese ayrı ayrı teşekkür ederiz.

OĞLUMA

İyiki doğdun oğlum. İyiki doğdun ve iyiki beni birde oğlan annesi yaptın. Seni çok seviyorum. Akıllısın, mülayimsin, sevgi dolu ama acayip inatçısın. O inatçılığını annenden almışsın :)

9 ay karnımdaydın, bir yıldır yanımda, yüreğimdesin oğlum. Yüzün gözün, huyun suyun çok güzel yavrum. Kendini sevdirmen, öpmemiz için başını dudaklarımıza getirmen, istediğin şeyleri o minnak parmaklarınla göstermen, boynuma sarılıp bırakmaman, ablanı görünce gözlerinin ışıldaması hepsi hepsi ayrı güzel meleğim.

Şimdi 1 yaşındasın. Rabbim nice nice sağlıklı, huzurlu, mutlu seneler versin sana oğlum. Önce ailene, sonra vatana, millete hayırlı bir evlat ol oğlum. Hep sev hayatın boyunca. Hep sevki hep sevilesin. Hep doğru ol. Hayat ne kadar yanlış olursa olsun sen hep doğru ol. Her zaman kazanırsın yavrum. Ben bu hayatta hep bir şeyi düstur edindim. Benden sana vasiyettir annem;  her ne şartta olursa olsun kimseye hakkını yedirme ve asla kimsenin hakkını yeme. Asla ve asla kul hakkı yeme oğlum.

Benim sarı, benim pamuk oğlum. Ben sana bir oğlum diyeyim sen her zaman onu bin duy oğlum. Sen beni doğumunla çok mutlu ettin, rabbim seni gani gani mutlu etsin.

Ablan ve sen benim ömrümün en güzellerisiniz. Hep öyle olacaksınız. Hayatınız boyunca birbirinizi çok sevin ve her zaman birbiriniz için akan suları durdurun yavrum. Gün birinde biz yanınızda olamadığımız zaman birbirinize yetmeyi becerin oğlum. Bu dünyada gerçek anlamda her zaman sadece ve sadece kardeşten kardeşe fayda vardır annem. Kardeş kelimesinin içini hiç boş bırakmayın.

İyiki doğmuş, iyiki evimizin dördüncü direği olmuşsun evladım. Rabbim bizi birbirimizden ayırmasın.

Seni çok seviyoruz bitanem. İlk yaşın kutlu olsun oğlum.



Hediye magnetlerimiz


NOT : Parti konseptimiz safari idi. Almış olduğumuz tabak, bardak, peçete konseptine uygun olarak magnet çerçevesini de bu yönde tasarladım. Sticker'lar için ETSY'yi kullandım. Süslemeler ve pinyata tamamen bana aittir :) Menüye gelince; 15 çeşit sunuldu. Bunun 2'si anneme, 3'ü kayınvalideme, 1'i görümceme ve geri kalanı bana ait. Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.

16 yorum:

  1. ne kadar güzel olmuş bir o kadar uğraşılmış belli ama deymiş herşey çok güzel görğnğyor gerçekten .allah sağlıkla ve mutluluğu her geçen gün artan günler nasip etsin sarı oğluna
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok emek vermişsin çook! Pinyata, bunca hazırlık, donatılan masa, davetliler.. harikasın ve koca bir maşallah!

    Huzurunuz, muhabbetiniz daim olsun Selmam.. Niceeeeeeeeeeee nice yıllar sağlıkla, huzurla yaşayasınız inşallah.. uzun güzel ömürler olsun Buğra'ya ve size..

    YanıtlaSil
  3. buğra yakışıklısının doğum günü kutlu olsun..allah daha nice güzel yaş günlerini kutlamayı nasip etsin...
    fotoğraflar herşeyi anlatıyor...herşey harika gözüküyor...emeğine sağlık becerikli anne :))

    YanıtlaSil
  4. valla pes Selmacım.Bunca hastalıkla uğraşırken bir de böylesi bir hazırlık ve misafir ağırlama.Bravo diyorum,kocaman bir bravo...
    Güzeller güzeli yavrularına uzuuuunnn sağlıklı ve hayırlı ömürler diliyorum Selmacım.
    Nice nice mutlu senelere.
    Ayrıca her biriniz ayrı güzelsiniz maşallahhhh...

    YanıtlaSil
  5. İyiki doğmuş minik kuzu Selmacım. Ellerine sağlık. Her detayı düşünmüşsün, yiyeceklerde süslerde harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  6. Allah sağlık,nice yıllar nasip etsin.
    Sevgiler canım..
    Takibindeyim.

    YanıtlaSil
  7. hayırlı uzun bir ömür versin rabbim.

    YanıtlaSil
  8. Sezocum sağol tatlım. Gerçekten çok uğraştırdı ama değdi :)

    Delişim çok teşekkür ederim canım. Evet takılıyorum ben her ayrıntıya. Güzel olsun, herkes eğlensin ve mutlu olsun istiyorum. Şükürler olsun ki güzel geçti.

    Bahriye'cim çok teşekkür ederim.Beğenmenize çok sevindim. Demek ki değmiş emeklere :)

    Gönül çok teşekkür ederim tatlım. Hastalık olmasaydı daha çok şey vardı kafamda hazırlamayı düşündüğüm ama beden el vermedi. Seviyorum ben böyle özel günleri. Bu özel günlerde özel bir şeyler yapıp paylaşmayı.

    Didem'cim sağol canım.

    Hayat cafe; çok teşekkür ederim. Her zaman beklerim. Bu arada seni ziyaret ettim ve bayıldım bloguna. Başlıyorum en kısa zamanda sıraya tariflerini uygulamaya :)

    Kardeşim; çok teşekkür ederim. Amin cümlemize inşallah

    YanıtlaSil
  9. elinize sağlık,biz de eylülün sonunda muzipo da kutlayacağız kızımın doğum gününü tariflerinizden seçmeler uygulayacağım ben de muzipo ya isterseniz siz götürüyorsunuz ikramkları isterseniz onlar hazırlıyor,kuzenimin kızının doğum günün de orada yapmıştık, çok memnun kaldık,oradan biliyorum

    YanıtlaSil
  10. Sevgili adsız,

    şimdiden kutluyorum minik kızınızın doğum gününü. Yorumunuz için teşekkür ederim. Eminim mükemmel bir parti olacak.

    YanıtlaSil
  11. Ya baktikca bakiyorum, cok guzel olmus hersey. Bizim de dogum gunumuz yaklasiyor ne yapcam ne etcem derdine dustum. Cok guzel olmasini istiyorum O kadar kararsizim ki. Umarim ben de bu isin altindan sizin gibi kalkabilirim. Nice yaslara diliyorum.Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  12. Özlem'cim teşekkür ederim. ben de şimdi önümüzde ki ay Buğra'nın 2 yaş doğum günü partisi için başladım hazırlıklara.

    Eğer konsepte karar verdiysen gerisi kolay. Ben bu sefer Winnie the pooh konseptini uygun gördüm. tabak, bardak, peçete, çatal-bıçak kısmını aldım. Onlar hazır bekliyorlar. Hatta bayraklarını falanda aldım. Süsleme kısmı kaldı geriye şimdi onunla uğraşıyorum.

    Eminim sende çok güzel şeyler yapacaksın ve güzel bir parti olacak. Önemli olan zaten hep beraber olup, mutlu dakikalar geçirmek. Yardımcı olabileceğim, yahut da herhangi bir sorun olursa buradayım canım

    YanıtlaSil
  13. Siz isin yarisini halletmissiniz bile. Benim oglumun dogum gunu 26 kasim ve ortada birsey yok ;( Ben konsepti arabalar olarak dusunuyorum , eger yapabilirsem trenin arabalarin oldugu bir pasta yapmayi planliyorum. Simdi bile hicbirseye vakit bulamazken pastayi nasil yaparim bilmiyorum ;) her ihtimale karsi bir iki pastaneyle gorusecegim. Ayni zamanda dis bugdayi da yapmayi planliyorm dislerimiz 10. Ayda cikmaya basladi bizim. 1 seklinde kurabiyeler de olabilir. Sana da kolayliklar diliyorum , simdiden dogum gununu kutlamayacagim o gunun blog yazisini okudugumda kutlarim ;) deneyimli bir anne oldugundan fikirlerine onerilerine acigim. Bizim dogum gunu sizinkinden erken sanirim o gunu atlatinca seninle paylasirim ;) sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Özlem'cim eminim ki ortaya süper birşeyle çıkaracaksın. Diş buğdayı da araya girince biraz yorucu olur ama halledebilirsin bence. Herşeyin ilki başka güzel inan bana

    YanıtlaSil
  15. Hello would you mind letting me know which hosting company you're
    utilizing? I've loaded your blog in 3 different browsers and I must say this blog loads a lot quicker then most.
    Can you recommend a good hosting provider at a reasonable price?
    Kudos, I appreciate it!

    Here is my blog x video live

    YanıtlaSil
  16. Hazır tasarımlardan çerçeve beğenin,size özel tasarım yapalım.

    Doğum günü çerçeveleri ;

    http://www.dogumgunucerceveleri.com

    ------------------

    3 boyutlu pasta ile ilgili yazılarınızı paylaşmak için ;

    http://www.3boyutlupasta.com

    YanıtlaSil