18 Ağustos 2011

Doğum günü kutlama hazırlıkları


28'i Begüm'ün doğum günü ama akraba eşrafının çoğu o tarihte tatile kaçtıkları için bir hafta öne aldık kutlamayı. Bu cumartesi önce hep beraber iftar yemeği yenecek, ardından tekrar parti için masa kurulacak.

Süslemesiydi, sticker'dı, tabak-bardak-çatal, kostüm tüm hazırlıklarla tek başına  ilgilenmek zorunda kalmak çok yordu ve hala da yoruyor. Yürürken ayaklarımdan katır-kutur sesler geliyor. O kadar yorgunum yani. Temizliği, mamaları, iftarı, organizasyonu derken pil bitmek üzere.

Küçük hanım mickey mause temalı bir doğumgünü partisi istediği için yapılıyor bu hazırlıklar.Yoksa ben delimiyim ! e deliyim galiba :)


10 yorum:

  1. Nice güzel yaşları olsun inşallah. bence harika bir organizasyon çıkacak ortaya.

    YanıtlaSil
  2. Delü değilsin arkadaşım..Bence en iyisini yapıyorsun..Doğum günleri çocuk olduğunda anlamlı oluyor...
    Ben de deli gibi süsler , stick ler alıyorum..üşenmeden onlarca balon şişiriyorum..seviyorum doğum günlerini..
    Kolay gelsin sana, Begüm iyi ki doğmuş deriz bizde 28.de :))))

    YanıtlaSil
  3. Ay Selmam Allah kolaylık versin.. beni perişan ediyor böyle şeyler, girişmiyorum hiç o yüzden:)

    YanıtlaSil
  4. ıstıyorlar yaa akan sular duruyor annelık ıste:) kolaylıklar dılerım

    YanıtlaSil
  5. Nihan'cım teşekkür ederim canım. Birşeye benzer inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. İlnur sağol tatlım. Ayy çok yorucuymuş ama. Bu seferkini biraz göze de hoş görünsün istedim ama pilim tükendi. Ne zor işlermiş bunlar yahu :)

    YanıtlaSil
  7. Deliş senin tam tersin ben çok seviyorum ama 2 çocuk, ev işleri falan da olunca çok yorucu oluyor. Bir yandan da Begüm'e hazırlıkların tümünü göstermeden yapmaya çalışıyorum. İnşallah güzel olur.

    YanıtlaSil
  8. Nohutoda; sağol canım. Senin Mickey Mause partide çok güzeldi fotoları hatırlıyorum. Hele fıstığın çok tatlı olmuştu.

    YanıtlaSil
  9. NURYOLU....3/1/12 19:06

    benimde kuzucuğum 3 yaşına girecek nisanda inş.çok güzel fikirler edindim sayenizde.teskkr ederim...

    YanıtlaSil
  10. Nur yolu; şimdiden doğum günü kutlu olsun diyeyim kuzucuğunuzun doğum günü için. İşinize yaramasına sevindim :)

    YanıtlaSil